Skip to main content
PRODAJNO USMERJEN TELEMARKETING

POŠLJITE POVPRAŠEVANJE

    Velika večina podjetij in posameznikov si pojem “telemarketing” razlaga kot klasično telefonsko prodajo s pomočjo klicnega centra polnega bodisi študentov ali povsem neizkušenih prodajalacev…

    Vendar ni nujno tako; Moč telemarketinga se skriva v dolgoročnem mreženju in grajenju zaupanja med “prodajnikom” in “kupcem”. Če poenostavimo: naš prodajnik je podaljšana roka vašega podjetja ali prodajnega oddelka.

    Uvod v telemarketing

    ISKANJE CILJNE PUBLIKE

    GRADNJA OBOJE-STRANSKEGA ZAUPANJA

    DOBRO POZNAVANJE STORITVE / PRODUKTA

    GRAJENJE DOLGOROČNIH POSLOVNIH ODNOSOV

    STIK S “KUPCEM”

    Moč Prodajno Usmerjenega TeleMarketinga

    MOČ TELEMARKETINGA

    Moč telemarketinga se skriva v osebnem stiku. Gre za interakcijo dveh oseb, v kateri ena stran predstavi "problem", druga ji poda "rešitev". Za razliko od pisne komunikacije npr. email, v telefonskem pogovoru lahko takoj razrešite različne dileme, zadržke in nekatera ključna vprašanja. Torej, moč telemarketinga je v tkanju obojestranskega zaupanja.

    KOMU JE TELEMARKETING NAMENJEN?

    Naš prodajno usmerjen telemarketing je namenjen vsem podjetjem, ki želijo graditi svojo prepoznavnost, tkati nova in uspešna poslovna znanstva, ter dolgoročno dvigati svojo prodajo s pomočjo primerno zgrajenega zaupanja s poslovnimi partnerji.

    KDO JE PRIMEREN ZA PRODAJNO USMERJEN TELEMARKETING?

    Tovrstni telemarketing, je primeren za vsa podjetja, ki delujejo v B2B okolju.

    Naš pristop k prodajno usmerjenemu telemarketingu

    Praktični primer našega ti. Prodajno Usmerjenega Telemarketinga, sestoji iz 3 osnovnih a ključnih faz:

    1. PRIPRAVA NA PROJEKT

    Izkušeni prodajnik v našem podjetju, v tej fazi podrobno spozna vaš produkt/storitev, njegove skrite atribute in prednosti, ter seveda vizijo vašega podjetja. Hkrati tudi pripravi osnovno analizo tržišča, konkurence in potencial, ter seznam potencialnih kontaktov, ki jih imenujemo "ciljna publika". Vse našteto nam da ključen vpogled, ki nam pomembno služi v fazah, ki sledijo.

    2. PRVI STIK S “KUPCEM”

    Prodajnik suvereno in profesionalno kontaktira "kupca", ter na pravilen način predstavi ključne elemente podjetja, njegovega proizvoda/storitve in je zaradi pridobljenega znanja v Fazi 1 primerno usposobljen odgovoriti na večino specifičnih vprašanj glede proizvoda/storitve. Vendar v tej fazi cilj ni prodaja, ampak razvoj odnosa ter začetek grajenja zaupanja med "prodajnikom" in "kupcem".

    3. PRVI REZULTAT

    V tej fazi že govorimo o prodajnem procesu, ki je rezultat pravilno zastavljenih prvih dveh faz. Faza 3 ima več oblik, ki so odvisne od tipa storitve ali proizvoda in seveda od ciljne publike. To pomeni, da lahko za kompleksnejše poslovne dogovore sklepamo sestanke s ključnimi osebami z obeh strani, ali za našega naročnika sklenemo začetno naročilo ali obe strani le preprosto povežemo med seboj.

    Naše izkušnje

    S pomočjo več kot 30-let izkušenj na področju grajenja odnosov, prodaje in telemarketinga, v tujini in doma, lahko našim naročnikom ponudimo vrhunsko in rezultatsko usmerjeno storitev, kjer naš "know-how" vašemu podjetju služi kot dodana vrednost, ter kot ključni element vašega prodajnega cikla.

    POŠLJITE POVPRAŠEVANJE

      Kdo nam zaupa

      Smo zaupanja vredno podjetje, s povprečno oceno 4.9. Naši naročniki najbolj cenijo osebni pristop, strokovnost in dobro opravljeno delo.

      Postanite del uspešne zgodbe

        +1k
        Pridružite se bralcem naših novic