Skip to main content

Večino nas ob besedi “Google oglasi” pomisli na oglas v iskalnem omrežju, ki deluje na podlagi ključnih besed v iskalniku. Resnica je, da oglasi skozi brskalnik predstavljajo le del Google-ovih oglaševalskih možnosti. Namen članka je spoznati trenutno najbolj inovativen način oglaševanja na Google-u, imenovan Performance Max  (na kratko PMax) , kateri je najbolj prepoznaven za oglaševanje spletnih trgovin. Raziskali bomo, kako delujejo, kje se prikazujejo ter kako izkoriščajo umetno inteligenco čez Google-ova omrežja.

Kaj so oglasi Google Performance Max?

Pred koncem leta 2021 se je večina spletnih trgovin posluževala kampanj “Smart Shopping”, ki so s pomočjo umetne intelegence nadgradila ročno vnešene kampanje. Kako?

Smart Shopping kampanja je črpala podatke o izdelkih iz spletne trgovine in jih uporabila za ustvarjanje oglasov za nakupovanje. Nato je oglaševalska akcija s pomočjo AI pametno postavila oglase po nakupovalnem omrežju. Glavna prednost je bila, da so se oglasi avtomatsko prilagajali ter prikazovali glede na Google-ov algoritem ter uspešnost.

Novembra 2021 pa je Google z uvedbo PERFORMANCE MAX oglasov naredil korak naprej. VELIK KORAK!

Uvedba je popolnoma nadomestila ter nadgradila vse Smart Shopping kampanje. Poleg AI učljivega prilagajanja kampanje, je  glavna razlika, da kampanje targetirajo stranke iz čisto vseh Googlovih kanalov. Niso več omejene zgolj na nakupovalno omrežje, temveč se poslužuje oglaševanja na iskalnem in prikaznem omrežju kot tudi na Youtube-u in Gmail-u.

Google-ovo razumevanje namenov in preferenc potrošnikov se tako združi z ročnim vnosom interesov ter obnašanjem uporabnikov (npr. interes za kolesarstvo). S tem lahko odklenete nove segmente strank, ki jih morda niste pričakovali. Na tak način s kombinacijo AI in človeškega poznavanja platforme, Performance Max oglasi nudijo versatilen ter širok spekter potencialnih strank.

Kako Google samodejno prilagaja kampanje?

a) Avtomatizirano Ponujanje: Oglasi izkoriščajo napredne algoritme strojnega učenja Googla za avtomatizacijo postopka ponujanja. Človek več ne rabi več ročno nastavljati ponudb za različne postavite oglasov. Oglaševalci določijo ciljni le ciljni CPA (cena na pridobitev stranke) ali ROAS (donosnost naložbe v oglaševanje), umetna inteligenca Googla pa prevzame nadzor nad optimizacijo ponudb (kateri tip oglasov prikazovati).

b) Prilagajanje Sredstev: Ena od ključnih lastnosti je prilagajanje sredstev. Oglaševalci zagotovijo različne ustvarjalne vire, kot so naslovi, opisi, slike in videoposnetki, umetna inteligenca Googla pa dinamično združuje in optimizira te vire. Glede na klike ter konverzije nato Google avtomatsko da prednost uspešnejšim oglasom.

c) Optimizacija Prek Omrežij: Oglasi PMax se povezujejo z omrežjem Google Search, omrežjem za prikaz, YouTubom in nakupovalnimi oglasi. To pomeni, da se lahko vaši oglasi prikažejo na več platformah, kar povečuje doseg.

Povezovanje med Omrežji

Kot omenjeno v prejšnjem odstavku je poglavitna prednost PMax oglasov prikazovanje/oglaševanje na vseh Google-ovih omrežjih za maksimalno uspešnost:. Da dobite lažjo predstavo, kakšen je izgled vseh tipov oglasov, smo vsako kategorijo razdelali:

– Iskalno omrežje: Vaši oglasi se bodo prikazali v relevantnih iskalnih rezultatih, zajemajoč uporabnike, ki aktivno iščejo izdelke ali storitve, povezane z vašim podjetjem.

– Display Ads: Oglasi se lahko prikažejo prek omrežja Google Display, dosežejo uporabnike na številnih spletnih mestih in aplikacijah, pri čemer umetna inteligenca optimizira postavitev oglasov za največji učinek.

– Nakupovalni oglasi: Spletni trgovci se lahko preko Performance Max oglasov koristijo tako, da samodejno prikazujejo svoje izdelke zainteresiranim kupcem, kar izboljša njihovo spletno prisotnost in prodajo.

– Video oglasi: Kampanje sežejo tudi na YouTube, kjer se vaši videji prikažejo pravilnim segmentom občinstva, spodbujajo sodelovanje in vidnost blagovne znamke.

Zaključek

Oglasi Google Performance Max predstavljajo naslednjo fazo v svetu spletnega oglaševanja izdelkov. S pomočjo umetne inteligence zagotavljajo gladko povezavo med iskalnim omrežjem, prikaznimi oglasi, nakupovalnimi oglasi, video oglasi in še več. Ker smo kot potrošniki izbirčni, se odločimo za nakup po večih klikih. S ponujanjem čez več omrežij, potešimo zahtevnost današnjih kupcev.

Preberite še: Ustvarjanje učinkovite spletne strani

Leave a Reply