Skip to main content

Svet drvi v digitalno. Oziroma zares napreden svet, je že dolgo tam. Ali pa vsaj na avtocesti do tja.

V naši kreativni agenciji, pa tudi mnogi svetovno znani strokovnjaki za marketing nenehno opozarjajo, da je v digitalizaciji ključ do uspeha za prav vsako podjetje, ne glede na panogo. Spletna stran podjetja je prvi kanal, ki prikazuje podobo podjetja in daje javnosti prvi vtis, zato je pomembno to, na kar tudi v podjetju adPro nenehno opozarjamo, da je spletna stran podjetja posodobljena in, da so podatki na njej pravilni. Spletni strani spremljajoči kanali so družbena omrežja, ki lahko, če so pravilno zasnovana, še dodatno okrepijo digitalno podobo podjetja. 

In kaj je skupno vsem marketinškim kanalom tj. kanalom, ki jih podjetja uporabljajo za krepitev svoje podobe? Vsi jih vidimo kot kanale, katerih primarna naloga je, da podjetju prinesejo še več prepoznavnosti, ugleda in nenazadnje uspeha pri doseganju primarno zastavljenih, običajno prodajnih ciljev. Smo v časih, ko se vse draži, dobre in učinkovite storitve pa za dobre rezultate, postavljajo tudi dobre cene. V kreativni agenciji adPro zato naročniku že po prvem srečanju, pripravimo strateški marketinški plan, ki temelji na cilju maksimiziranja prepoznavnosti in doseganja rezultatov stranke.

Izzivi, ki hodijo z roko v roki z marketinškimi trendi.

  • 43 % marketingašev pravi, da je največji izziv pri zagotavljanju atraktivnih, digitalnih, vizualnih vsebinah, njihovo dosledno ustvarjanje in zagotavljanje inovativne, atraktvine vsebine.
  • 45 % organizacij nima jasno opredeljene strategije digitalnega marketinga oziroma hitro izgubi rdečo nit.
  • Le 34 % tržnikov ustvarja lastne grafične vsebine.

Dejstva, ki govorijo v prid digitalnemu.

  • Več kot polovica sveta je danes dejavna na različnih platformah družbenih medijev.
  • Uporabniki družbenih medijev v povprečju preživijo več kot 2 uri na dan na različnih platformah družbenih medijev.
  • 75 % marketingašev se strinja, da so njihova prizadevanja na družbenih omrežjih povzročila povečanje prometa.

Konkretno o največjih.

  • Facebook ima več kot 1,8 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov.
  • Več kot 70 % uporabnikov Twitterja čuti visoko mero zadovoljstva do blagovne znamke, ko se slednja odzove na njegov komentar.
  • 61 milijonov uporabnikov LinkedIna je na višjih položajih, 40 milijonov pa na odločevalskih položajih v podjetjih.
  • YouTube je najbolj priljubljen iskalnik, takoj za Googlom, 70 % celotnega časa gledanja na YouTubu je mobilnih ogledov.
  • Več kot 60 % odraslih med 18-29 uporablja Instagram.

Ciljati na pravo občinstvo in zadeti v polno. Digitalno.

Digitalne poti marketinga ponujajo številne priložnosti za krepitev prepoznavnosti in ugleda podjetja ter uspešnost pri zastavljenih ciljih. Gre za kakovosten način izboljšanja stopnje uspešnosti marketinških prizadevanj. Digitalno trženje pomaga ciljati na pravo občinstvo z zavedanjem, kaj deluje na določenem trgu. Številne digitalne marketinške akcije tako dolgoročno okrepijo zvestobo strank in njihovo zaupanje – in nenazadnje, ali ni to tisto, česar si vsako podjetje najbolj želi?