Najvplivnejši virtualni prostor
Družbena omrežja so v zadnjem desetletju zagotovo postala najvplivnejši in najpomembnejši virtualni prostor za komunikacijo ne le med prijatelji, ampak z ljudmi iz vseh koncev sveta. Platforme pa se ne uporabljajo več le za družabno mreženje, saj lahko obenem predstavljajo priložnost digitalnega oglaševanja vaše blagovne znamke in vaših izdelkov.
Z organskim trženjem preko stalnih omrežij kot Facebook, Instagram in Linkedin ali pa celo preko short-form video platform kot Tiktok in Youtube Shorts so podjetja dobila nov trg za predstavo lastne blagovne znamke, angažiranost na le-teh pripomore k prepoznavnosti, ta pa lahko vodi ravno h koraku pred konkurenco. Cilj rednih objav je predstavitev delovanja znotraj podjetja, ki pripomore k humanizaciji podjetja, preko le-tega se s potencialnimi strankami vzpostavi zaupanje. S pravilnim pristopom vodenja socialnih omrežij sledilec dobi občutek, da sodeluje z ljudmi, ne pa z neosebnim odnosom podjetja/firme. Kljub temu, da instantna prodaja ali povečano povpraševanje ni primaren cilj aktivnosti na omenjenih medijih, se pogosto pojavi kot rezultat, kar nam kot opazovalcem sporoča, kako resnično pomembna je osebna nota.
Pomoč pri privabljanju strank
Če prednosti povzamemo, lahko družbeni mediji podjetju pomagajo pri privabljanju strank, pridobivanju povratnih informacij in ustvarjanju zvestobe strank. Z naštetimi faktorji se posledično podjetju poveča tržni doseg, predvsem se odpre možnost trgovanja v z mednarodnimi trgi, če sama struktura podjetja to dopušča. Obenem lahko prisotnost na omenjenih medijih drastično poenostavi tržne raziskave, saj je mogoče glede na analitiko ustvariti podobo ciljnega kupca, vse od starostne skupine do kupne moči. Z organsko rastjo se tako enostavno zmanjša strošek za marketing.
Aktivnost, ki koristi optimizaciji vaše spletne strani
Platforme so se v zadnjih desetih letih razvile do te mere, da na nek način kanali kot Youtube, Facebook in Instagram sami služijo kot brskalniki (search engines), saj ljudje že iščejo informacije v iskalni vrstici (search bar). Tisti, ki iščejo določeno vsebino, teme, pogovore ali drugo, lahko naletijo na vaš profil ali stran. Zagotovo je prav tako vredno omeniti, da aktivnost na družbenih omrežjih pomaga pri SEO optimizaciji vaše spletne strani. Ker vedno več povezav vodi na vašo spletno stran (backlinks), Googlov algoritem prepozna, da je vaše spletišče vredno zaupanja, kot rezultat vas uvrsti višje med zadetki iskanja.